Expert Resurse Umane

Legea nr. 188 din 8 decembrie 1999, cu republicările ulterioare, precum și Legea 53/2003, modificată și republicată Codul muncii reglementează gestionarea resurselor umane în instituțiile publice, punând accent pe profesionalism, transparență și eficiență în recrutare și angajare.

Prin divizia noastră dedicată, EXPERT Resurse Umane, vă oferim soluții complete și conforme cu legislația în vigoare, pentru a sprijini instituțiile publice în procesul de selecție și angajare de personal.

Ce include serviciul nostru de recrutare și angajare?

Expert independent, persoană juridică specializată și autorizată în condițiile legii pentru a-și desfășura activitatea în domeniul resurselor umane, realizăm procedura specifică pentru selecția persoanelor în vederea sprijinirii și asigurării guvernanței corporative a întreprinderilor publice conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr 109/2011, modificată și completată prin adoptarea Legii nr. 187/2023.

Procedura specifică de recrutare si selecție conform O.U.G. nr. 109/2011, cuprinde:

  • Îndrumare și consiliere în cadrul comisiei de selecție, privind metodele de implementare cele mai eficace ale prevederilor obligatorii ale OUG nr. 109/2011 privind guvemanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, si ale HG nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 109/2011;
  • Elaborarea si implementarea Planului de selecţie;
  • Elaborarea materialelor şi a documentelor care vor fi folosite în procesul de selecţie;
  • Elaborarea Matricei şi Profilului posturilor de administratori;
  • Elaborarea Anunțului privind selecția posturilor de administratori, pentru publicare in cel puţin doua ziare economice şi/sau financiare de largă răspândire, pe prima pagină a site- ului societăţii, într-un loc vizibil la încarcărea paginii, precum şi pe cel puţin o platformă sau un site de recrutare de resurse umane cu mare vizibilitate la nivel național;
  • Stabilirea conţinutului dosarului pentru depunderea candidaturii;
  • Organizarea şi derularea procedurii de selecție a candidaților;
  • întocmirea listei lungi a dosarelor de candidatură;
  • întocmirea listei scurte a candidaților;
  • Susţinerea interviurilor cu candidații;
  • întocmirea Raportului final privind recomandările pentru numirea în postul de administratori;
  • Furnizarea la timp si cu acurateţe comisiei de selecție, informațiile necesare pentru luarea deciziilor privind bunul mers al contractului de consultanță.

Pe parcursul îndeplinirii responsabilităţilor şi sarcinilor minimale, descrise mai sus, expertul independent va prezenta comisiei de selecție următoarele rapoarte de activitate:

  1. a) RAPORTUL INIȚIAL care va fi transmis în termen de maxim 5 zile de la data intrării în vigoare a contractului, pentru analiză şi aprobare. Raportul inițial va include, fără a se limita la următoarele informaţii:
  • Planul de selecție și materialele/documentele aferente acestuia;
  • Strategia de recrutare și măsurile ce se vor întreprinde pentru realizarea acesteia;
  • Strategia de recrutare și măsurile ce se vor întreperinde penrtu pentru realizarea acesteia;
  • Anunțul privind selecția administratorilor;
  • Matricea și Profilul administratorilor;
  • Graficul de timp pentru implementarea proiectului;
  • Condițiile care trebuie să fie întrunite de candidați și criteriile de evaluare a acestora.
  1. b) RAPORTUL FINAL, va fi trimis pentru analiză și aprobare, în termen de 3 zile de la finalizarea procesului de selecție. Raportul final va cuprinde, fără a se limita la următoarele informații:
  • Descrierea activităților și rezultatelor procesului de recrutare și selecție
  • Prezentarea concluziilor, inclusiv a recomandărilor privind facilitarea și optimizarea integrării candidaților în mediul în care își vor desfășura activitatea.

În cadrul procesului de recrutare și selecție, expertul independent, cu consultarea comisiei de selecție va elabora următoarele documente:

  • Plan de selecție cu toată documentația necesară aferentă;
  • Profilul consiliului și profilul candidatului pentru posturile de administratori;
  • Anunțurile perivind selecția pentru presa scrisă și online;
  • Criterii de evaluare și selecție;
  • Materiale referitoare la Declarația de intenție;
  • Fișe sinteză pentru fiecare etapă a procesului de selecție;
  • Planul de interviu;
  • Formulare de nominalizare pentru candidații propuși;
  • Recomandări de nominalizare;
  • Formulare de confidențialitate;
  • Formulare ale declarațiilor necesare a fi completate de către candidați;
  • Lista elementelor confidențiale și a celor ce nu pot fi făcute publice;
  • Alte documente specifice proiectului.

Transylvanie Maison d’expertise pune accent pe asigurarea transparenței și accesului egal pentru toți candidații eligibili, oferind cele mai bune servicii de selecție și evaluare profesională.

De ce să alegeți EXPERT Resurse Umane?

Respectarea deplină a cadrului legal: Ne asigurăm că fiecare etapă a procesului de recrutare este conformă cu legea 53/2003, modificată și republicată Codul muncii, Ordonanța de Urgență a Guvernului nr 109/2011, modificată și completată prin adoptarea Legii nr. 187/2023 și alte reglementări relevante.

Profesionalism și experiență: Echipa noastră are expertiză vastă în recrutare și selecție pentru sectorul public și privat, național și internațional.

Eficiență și economie de timp: Simplificăm întregul proces pentru a reduce birocrația și a asigura finalizarea rapidă și eficientă a recrutării.

Contactați-ne pentru o colaborare personalizată!

Vă invităm să ne contactati pentru a discuta mai multe detalii despre cum vă putem sprijini .

Formulaire de contact en ligne

Vérifier

Transylvanie Maison d’expertise, prin divizia EXPERT Resurse Umane, este partenerul ideal pentru recrutarea și angajarea profesionistă, simplă și conformă cu legea.